شرکت فرازآوران آسمان

مشاوره، طراحی و ساخت هلیپد

پروژه هلی پد آرتمیس

پروژه هلی پد آرتمیس

پروژه تجاری اداری آرتمیس در زمینی به مساحت ۳۰ هزار و ۳۸۸ و با زیربنای ۳۶۵ هزار مترمربع، تصویر یک کشتی بزرگ و باشکوه را در ذهن تداعی می کند. این طراحی با توجه به همخوانی گویا و دلپذیری که با دریاچه مقابل مجتمع دارد، اثری طولانی مدت در ذهن بیننده داشته و از خاطرش محو نخواهد شد.

هلی پد آرتمیس

هلی پد آرتمیس

آرتمیس دارای پنج قطعه مجزا و شش برج است که هر قطعه دارای سند و پروانه مستقل می باشد. هر برج چهار طبقه تجاری دارد و مابقی طبقات آن اداری هستند. برای هر بلوک نیز هفت طبقه پارکینگ در نظر گرفته شده که مجموعا گنجایش حدود چهار هزار خودرو را دارد.

بلندترین برج این مجتمع ۳۲ طبقه و کوتاه ترین برج آن، ۲۵ طبقه است. تمامی برج ها به یکدیگر متصل بوده و به صورت یکپارچه، مجتمع را تشکیل می دهند.

با توجه به قرار داشتن این پروژه در منطقه ای که قرار است قطب گردشگری تهران باشد، هدف اصلی آن، فراهم کردن امکانی برای “تجارت توام با تفریح” است. بنابراین تمام مولفه ها در خدمت هدف کلی طرح هستند تا نتیجه نهایی منطبق با نیازها و خواست های یک منطقه گردشگری باشد و علاوه بر کارکرد اقتصادی، رفاه، نشاط و سرگرمی را نیز در خود داشته باشد.

به این منظور انواع امکانات رفاهی و تفریحی مانند رستوران، استراحتگاه، مهد کودک، اتاق های بازی و بسیاری خدمات دیگر، در پروژه پیش بینی شده است تا تجارت توام با تفریح را محقق کنند.

داشتن دسترسی های آسان، جذابیت بصری و عملکرد مطلوب، استفاده از آخرین متدهای اجرای پروژه و ساخت، بکارگیری مصالح مرغوب و رعایت تمامی مقررات و آیین نامه ها، این پروژه را تا جایی خاص و منحصر به فرد کرده است که نه تنها یک مجتمع تجاری اداری برای تهران، بلکه اثری ملی و مانگار باشد.

قسمت هلی پد های  پروژه عظیم آرتمیس توسط شرکت فراز آوران آسمان طراحی شده است.